Menu

050 317 16 15  brinsupport  contact  hulp op afstand

Servicedesk

Hulp nodig?

U kunt uw vraag op verschillende manieren stellen aan Brin.

Voor het melden van incidenten en wijzigingen gaat u het beste naar onze online service- en autorisatiedesk.

Ga naar brinsupport.nl

Geautoriseerd?

Middels de autorisatiedesk biedt Brin de mogelijkheid de overeengekomen dienstverlening beschikbaar te stellen aan een door u aangewezen persoon.

Dat is wel zo veilig want van ons wordt verwacht dat wij weten wie wat mag vragen. Kijk op de autorisatiedesk pagina voor meer info.

Openingstijden

Brin is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30-17:00 uur.

Bel 050-3171615 om te worden doorverbonden met de juiste afdeling.

Tijdens de kerstvakantie van 2020 zijn wij van 24 december tot en met 3 januari gesloten. Vanaf 4 januari zijn wij weer via de e-mail bereikbaar, en vanaf 6 januari ook weer telefonisch.

Hulp op afstand

Met Hulp op afstand kan een medewerker van Brin meekijken op uw systeem om zo een storing op te lossen. U kunt deze functie alleen op verzoek van een medewerker van Brin gebruiken. 

Start TeamviewerStart Teamviewer
voor Windows of iOS

Uw IP-adres

Onze supportafdeling heeft in sommige gevallen uw IP nummer nodig, bijvoorbeeld om direct vanaf huis inloggen zonder firewall mogelijk te maken. Hieronder ziet u het IP nummer van het apparaat waar u nu op werkt:

Audit trail

Onze online service- en autorisatiedesk is dé plek om servicedesk meldingen vast te leggen en bij te houden.

Omdat er op eenduidige wijze logging van gebeurtenissen plaatsvindt, kan in voorkomende gevallen eenvoudig een audit trail worden geproduceerd.